تجلیل از پدیده هرمزگانی والیبال ساحلی آسیا در فولاد هرمزگان
چهارشنبه 30 تير 1400 - 10:47:25

به گزارش معدن نیوز -از ابوالحسن خاکی زاده پدیده و شگفتی ساز هرمزگانی مسابقات واليبال ساحلی ٢٠٢١ آسيا توسط مديرعامل شركت فولاد هرمزگان تجليل شد.

معروفخانی با تقدير از اين جوان بندرعباسي در كسب اين عناوين قهرماني گفت: برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامي ايران در محافل و مجامع ورزشی يك كار بسيار بزرگ و مقدس به شمار می رود.

معروفخانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در اعتماد به جوانان گفت: رهبر  انقلاب بارها فرموده اند كه هر وقت به جوانان اعتماد كرديم افتخاراتي می آفرينند كه باور نكردني است و مطمئنا جوان رعنای هرمزگان افتخارات بيشتری را برای ايران اسلامی كسب خواهند كرد.

وی با اشاره به موفقيت های كسب شده در فولاد هرمزگان در عرصه توليد گفت: همكاران بنده در فولاد هرمزگان نيز همواره تلاش مي كنند كه با رشد و تداوم تولید پرچم نظام مقدس اسلامی ايران را برافراشته نگه دارند و در حوزه صنعت برای اين مرز و بوم افتخار آفرينی نمايند.

ابوالحسن خاكي زاده متولد ١٣٨١ و روستای تیاب استان هرمزگان بوده و توانست در مسابقات قهرماني واليبال ساحلی آسیا ٢٠٢١ در رده  ١٩ و ٢١سال مقام قهرماني و عنوان شگفتی ساز این دوره از مسابقات  را كسب نمايد.


http://www.madannews.com/fa/News/615945/تجلیل از پدیده هرمزگانی والیبال ساحلی آسیا در فولاد هرمزگان
بستن   چاپ