همزمان با برگزاری مجمع عادی سالانه
تمبر دستاوردهای شرکت مس در سال جهش تولید رونمایی شد
پنجشنبه 31 تير 1400 - 08:10:51

به گزارش معدن نیوز - آیین رونمایی از تمبر گرامیداشت دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران در تحقق جهش تولید در سال 1399 همزمان با برگزاری مجمع عادی سالیانه برگزار شد.

در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران (سه شنبه 29 تیرماه)، آیین رونمایی از تمبر «جهش تولید در سال 99» با حضور اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، امیر خرمی شاد، عضو هیات مدیره ایمیدرو و معاون برنامه‌ریزی وتوانمندسازی، احمد انارکی محمدی رییس هیات مدیره شرکت مس و اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت مس برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، تمبر جهش تولید در سال 99 به مناسبت و یادبود زحمات تمامی سختکوشان صنعت مس از شمال غربی و جنوب شرقی ایران در خلق و ثبت رکوردهای بیشمار در حوزه تولید و توسعه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نام گذاری شده بود طراحی و رونمایی شد. 

گفتنی است تولید280 هزار تن کاتد، تولید 1 میلیون و 200 هزار تن کنسانتره مس ، ثبت فروش 42 هزار میلیارد تومانی برای نخستین بار، به همت پرسنل در تاریخ شرکت ملی صنایع مس ایران رقم خورده است.

افزون براین سال گذشته در کارنامه صنعت مس دست آوردهایی نظیر بازدهی 280 درصدی سهام، دستیابی به ارزش بازار بیش از 270 هزار میلیارد تومانی بازار سرمایه، اجرای 100 هزار متر حفاری اکتشافی در سال 99 به عنوان بالاترین میزان حفاری 7 سال‌ اخیر، بهره‌برداری از مگا پروژه انتقال آب خلیج فارس و رسیدن آب خلیج فارس به سرچشمه، سبز شدن صنعت مس با بهره‌برداری از طرح اسید سولفوریک سرچشمه و خاتون آباد، اجرای کامل طرح جامع ذخیره‌سازی و انتقال اسید سولفوریک به بندرعباس به ثبت رسید.


http://www.madannews.com/fa/News/615948/تمبر دستاوردهای شرکت مس در سال جهش تولید رونمایی شد
بستن   چاپ