مدیرعامل فولاد خوزستان در گفتگوی تصویری با معدن نیوز:
روایت مدیرعامل فولاد خوزستان از اقدام فوری وزیر صمت/ کوتاه شدن فاصله بین صنایع و وزارتخانه
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 07:30:00

به گزارش معدن نیوز - امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در گفتگو با معدن‌نیوز عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت جدید بارقه‌های امید در مجموعه‌های صنعتی ایجاد شد. در سنوات گذشته ارتباط صنایع با وزارتخانه بسیار زیاد شده بود و عملا یک درخواست یا بخشنامه‌ای که نیاز به اصلاح داشت بسیار زمان‌بر بود تا درخواست به مقام عالی برسد و اصلاح شود.

ابراهیمی افزود: اتفاقات بسیار خوبی را در دولت جدید شاهدیم. درخواستی مبنی بر اصلاح یک بخشنامه‌ی خلق الساعه‌ای که بسیار کارشناسی نشده صادر شده بود از مقام عالی وزارت داشتیم که ظرف 48 ساعت این بخشنامه اصلاح شد و این یک اتفاق بسیار خوب و میمون بود که جا دارد از وزیر محترم صمت بابت این اقدام تشکر کنم.

ابراهیمی این اقدام وزیر صمت را بسیار امیدبخش دانست و گفت: این اقدام یک بنگاه تولیدی را که دچار چالش شده بود را نجات داد و امیدواریم که اتفاقات این چنینی ادامه یابد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1400 به نام " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" عنوان کرد: امیدواریم مانع‌زدایی‌ها به این صورت ادامه یابد تا بنگاه‌ها بتوانند تولیدشان که مهم‌ترین وظیفه‌شان است را به بهترین نحو انجام دهند.

 


http://www.madannews.com/fa/News/616578/روایت مدیرعامل فولاد خوزستان از اقدام فوری وزیر صمت/ کوتاه شدن فاصله بین صنایع و وزارتخانه
بستن   چاپ