در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست آیت‌الله رئیسی مطرح شد:
وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد موظف به برنامه‌ریزی و اقدام برای حمایت از تولید داخلی شدند
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 07:10:43
شاتا

به گزارش معدن نیوز -آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ضرورت ریل‌گذاری برای جهش صادرات غیرنفتی تاکید کرد و گفت: رویکرد دستگاه‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، به ویژه در بخش‌های تولید غذا و دارو، باید از رویکرد واردات‌ محوری به داخلی کردن تولید کالاها و گسترش صادرات غیرنفتی اصلاح شود.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر ضرورت ریل‌گذاری برای جهش صادرات غیرنفتی تاکید کرد و گفت: رویکرد دستگاه‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، به ویژه در بخش‌های تولید غذا و دارو، باید از رویکرد واردات‌ محوری به داخلی کردن تولید کالاها و گسترش صادرات غیرنفتی اصلاح شود.

در این جلسه سیاست‌های تجاری و ارزی مرتبط با توسعه صادرات و مدیریت واردات مورد بررسی قرار گرفت و وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی موظف شدند برای ایجاد عزم ملی و هماهنگی در راستای رفع موانع تولید و حمایت از تولید کالا در داخل به ویژه در زمینه تولید لوازم خانگی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را به عمل آورند.

همچنین مقرر شد در سیاست‌های وارداتی با هدف جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهایی که دارای تولیدات مشابه داخلی هستند، بازنگری شود.


http://www.madannews.com/fa/News/616581/وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد موظف به برنامه‌ریزی و اقدام برای حمایت از تولید داخلی شدند
بستن   چاپ