گفتگوی تصویری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان با معدن نیوز:
عرضه نخستین سهام فولاد سبزوار در بورس در هفته جاری / استفاده 28 فولادساز کشور از محصول پارس فولاد سبزوار
پنجشنبه 18 شهريور 1400 - 11:15:00

به گزارش معدن نیوز - محمد مسعود سمیعی‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز بیان کرد: شرکت پارس فولاد سبزوار از مجموعه اپل کانی پارس است که شرکت اپال کانی پارس هم هلدینگ معدنی شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان است.

سمیعی‌نژاد افزود: با توجه به این‌که این شرکت از سال 96 وارد مدار تولید شده است و پاسخگویی نیاز صنعت فولاد کشور بوده است، خوشبختانه در مدت کوتاه تولید توانست چه از نظر کمیت و چه به لحاظ کیفیت بخشی از نیازهای صنعت فولاد کشور را تامین کند.

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان عنوان کرد: با توجه به ارزش‌گذاری که توسط تامین سرمایه امید انجام شده و مورد پذیرش بورس قرار گرفته است و به زودی سهم اولیه آن در هفته آینده وارد بازار خواهد شد.

به گفته‌ی وی سرمایه شرکت پارس فولاد سبزوار 400 میلیارد تومان است و پیش‌بینی سود آن برای 30/9/1400 بالغ بر 2300 میلیارد تومان است که در هشت ماهه 1800 میلیارد تومان سود به دست آورده است. یکی از شرکت‌های خوب و با زیرساخت‌های مناسب برای صنعت فولاد کشور است و بیش از 28 فولادساز کشور از محصول این شرکت استفاده می‌کنند.

سمیعی‌نژاد عنوان کرد: امیدواریم در مدت کوتاهی که سهامداران وارد این سهم می‌شوند با ارزش خوبی در رابطه با سهم قیمت سهم اولیه مواجه شوند. سهم شرکت اپال کانی در این مدت کوتاه توانست 70 درصد رشد داشته باشد و این در حالی بود که از ارزش بسیاری از سهام‌های صنعتی در بازار بورس کاسته شده بود اما این سهم توانست رشد کند و این حاصل حمایت سهامداران بزرگ از این سهم بود و امیدواریم که از سهم فولادسبزوار هم مانند سهم اپال کانی پارس بتوانیم حمایت کنیم.


http://www.madannews.com/fa/News/617801/عرضه نخستین سهام فولاد سبزوار در بورس در هفته جاری / استفاده 28 فولادساز کشور از محصول پارس فولاد سبزوار
بستن   چاپ