در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز مطرح شد:
آغاز فعالیت‌های معدنی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
شنبه 25 دي 1400 - 12:28:43

به گزارش معدن نیوز -شركت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد يكی از شركت‌هاي تابعه هلدینگ فولاد خوزستان است كه بر اساس سیاست‌ها و در راستای اهداف و چشم‌انداز بلندمدت آن با مسئوليت تولید کنستانتره وگندله آهن پایه‌گذاری شده است. این شرکت با ثبت بیش از هشت هزار هکتار پهنه معدنی نخستین گام در شروع فعالیت‌های معدنی شرکت توسعه فراگیر سناباد را برداشته است.

مهدی کارگرزاده مدیر معادن و صنایع معدنی شرکت توسعه فراگیر سناباد در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فولاد خوزستان که بالاترین و بیشترین زیرساخت‌ها و استعداد در زمینه فعالیت‌های معدنی را دارد مأموریت پیدا کرد که این موضوع را پیگیری کند.

کارگرزاده افزود: شرکت توسعه فراگیر سناباد گواهی توانایی مالی و فنی را از سازمان نظام مهندسی معدن دریافت کرده است و با توجه به امتیاز بالای شرکت می‌توانیم بیش از دوازده محدوده را به ثبت برسانیم.

مدیر معادن و صنایع معدنی شرکت توسعه فراگیر سناباد عنوان کرد: در گام نخست با توجه به آزادسازی پهنه‌هایی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرفت توانستیم در روز نخست 4 پهنه و محدوده را به ثبت برسانیم که در مجموع بیش از هشت هزار هکتار پهنه را به نام شرکت توسعه فراگیر سناباد به ثبت رساندیم.

وی ادامه داد: این نخستین گام در شروع فعالیت‌های معدنی شرکت توسعه فراگیر سناباد خواهد بود. در اقدام بعدی هم زمان با پی‌جویی‌هایی که در این محدوده انجام خواهد شد به سمت شناسایی محدوده‌های مستعد برای مالکیت شخصی می‌رویم و با بررسی محدوده‌ها و اقتصادی بودن آن‌ها و معادنی که در حال بهره‌برداری هستند به سمت مشارکت خرید و یا سرمایه‌گذاری خواهیم رفت.

کارگرزاده همچنین گفت: امیدواریم با همکاری شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان که با ابتکار مدیرعامل فولاد خوزستان تاسیس شده زنجیره ای از معادن کوچک مقیاس ایجاد کرده تا علاوه بر تأمین کسری مواد معدنی که از معادن سنگان برای مصرف کارخانه استفاده می‌کنیم؛ با یک ذخیره استراتژیک به سمت طرح توسعه پنج میلیون تنی شرکت که زیرساخت‌هایش وجود دارد پیش برویم و پروژه را به اتمام برسانیم.


http://www.madannews.com/fa/News/620359/آغاز فعالیت‌های معدنی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
بستن   چاپ