مدیر متالورژی و روش‌های تولید فولاد مبارکه مطرح کرد:
تولید و عرضه بیش از 500 گرید فولادی در فولاد مبارکه
سه شنبه 28 دي 1400 - 09:05:25

به گزارش معدن نیوز -مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: هم‌اکنون فولاد مبارکه بیش از ۵۰۰ گرید فولادی در حوزه‌های مختلف لوازم خانگی، خودروسازی، لوله‌سازی، صنایع قوطی‌سازی و ... تولید می‌کند.

علیرضا مولوی‌زاده مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه امروز(۲۷ دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد، اظهار کرد: برای استفاده صحیح از هر گرید فولاد مبارکه، مشتریان این شرکت می‌توانند از خدمات مشاوره فولاد مبارکه در این زمینه استفاده کنند.

وی با بیان این که در صورتی که سفارش‌گذاری‌ها به درستی انجام شود، مشکلات مشتریان به حداقل می‌رسد، افزود: از آن‌جا که فولاد مبارکه قابلیت تولید محصولات تجاری، کششی، فوق کششی و استحکام بالا را دارد، بنابراین این شرکت می‌تواند تولید محصولات کیفی ویژه را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه از نظر تلرانس‌های ابعادی درخواستی مشتریان مطابق با استانداردهای بین‌المللی را در ۲ حالت تلرانس نرمال و تلرانس ویژه می‌تواند محصولات خود را به مشتریان عرضه کند.

وی با بیان این که فولاد مبارکه از توانمندی شرکت های زیر مجموعه خود برای تأمین خواسته مشتریان در تولید محصولات جدید استفاده خواهد کرد، اذعان داشت: در این راستا از مشتریان خود درخواست داریم همه خواسته‌های بلندمدت خود را به همراه تناژ مصرفی به فولاد مبارکه برای تصمیم‌گیری در طرح‌های توسعه این شرکت ارائه کنند.


http://www.madannews.com/fa/News/621379/تولید و عرضه بیش از 500 گرید فولادی در فولاد مبارکه
بستن   چاپ