برتری فولاد در دربی خوزستان
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 - 13:38:25
ایرنا

به گزارش معدن نیوز - فولاد خوزستان با یک گل از سد میزبان خود صنعت نفت آبادان گذشت تا با روحیه‌ای خوب به مصاف استقلال تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برود.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند تا برگزار کننده آخرین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر باشند. دیداری که در پایان با یک گل به سود تیم میهمان تمام شد.

شاگردان جواد نکونام برای تصاحب دوباره جایگاه چهارمی پا به دربی خوزستان گذاشتند. در سوی مقابل علیرضا منصوریان هم می‌خواست دوباره تیمش را به روند خوب گذشته بازگرداند. این مسابقه جذاب که با موقعیت‌های خوبی برای هر ۲ تیم همراه شده بود تا دقیقه ۸۲ گلی نداشت.

در دقیقه ۸۲ اما کار تیمیِ فولادی‌ها به ثمر نشست. ضربه لوسیانو پریرا با دفع دروازه‌بان صنعت نفت همراه شد اما در ادامه توپ به پای محمد طیبی اصابت کرد تا مدافع باتجربه نفتی‌ها گل به خودی بدموقعی‌ها را به ثمر برساند و سه امتیاز را به تیم سرخپوش تقدیم کند.

فولاد با این برد ۴۲ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده‌بندی جای گرفت. آنها حالا با سپاهان در رده سوم هفت امتیاز فاصله دارند و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان مس رفسنجان ۴۱ امتیازی محسوب می‌شود. در سوی مقابل صنعت نفت با تحمل دهمین باخت این فصل ۳۲ امتیازی باقی ماند و در جایگاه هشتم ایستاد.

فولاد با این پیروزی و با روحیه‌ی بالا خودش را آماده‌ی بازی با استقلال در هفته بیست و هفتم می‌کند.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سینا شاه عباسی، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی، لوسیانو پریرا.

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، طالب ریکانی، امید خالدی، رضا جبیره، مهدی حنفی، محمد طیبی، میثم تهیدست، حکیم نصاری، سیدفاخر تهامی، شروین بزرگ، حسن بیت سعید.


http://www.madannews.com/fa/News/625956/برتری فولاد در دربی خوزستان
بستن   چاپ