پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز روابط عمومی
دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 - 08:29:00

به گزارش معدن نیوز -مديرعامل شركت ملی فولاد ايران به مناسبت روز روابط عمومی طی پیامی این روز را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

فرارسيدن ۲۷ ارديبهشت روزملي ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست اندركاران روابط عمومی های كشور؛ بويژه همكاران خودم در شركت ملی فولاد ايران تبريك عرض می كنم.

امروزه كه دوران كنوني حيات اجتماعی ما؛ در حقيقت و بسيار بجا به عنوان "عصر ارتباطات و انفجاراطلاعات" نامگذاري شده است؛ نقش و وظيفه روابط عمومی ها نمود بيشتر و تاثيرگذارتري پيدا كرده و می‌كند.

شرايط كنوني جامعه ما ايجاد می كند كه روابط عمومي ها از نقش سنتی و تكراری خود فاصله گرفته و"نقشه‌راه" جديدی را براي خودتعريف و اجرايی نمايند.

روابط عمومی ها در دوران كنونی درحقيقت چشم وگوش و يك ابزار مطمئن براي مديريت ها هستند كه با جمع‌بندی و تحليل محتوای رخدادها و ارائه بازخوردهاي صحيح به مديران و تصميم سازان آن ها را از عمق و چرايي وقوع رويدادها؛ مطلع می نمايند. 

امروزه با تغييرات شگرفي كه بنابه مقتضيات زمانه در ساختارروابط عمومی ها رخ داده است؛ اهميت استراتژيك اين واحدها براي ايجاد ارتباطات موثر با بدنه جامعه بركسي پوشيده نيست و انتظارمي رود تا اين واحدها؛ آمادگي رويارويي با بحران‌ها؛ تبيين دقيق و موشكافانه رخدادها؛ ارائه تحليل هايی كه متضمن تامين منافع ملی و امنيت عمومي باشد را داشته باشند و به دقت مدنظر قراردهند تا مسيرتصميم‌گيری ها به خطا نرود.

بدون شك پيچيدگي روندجامعه ما؛ مسيرپرپيچ وخمي را در رعايت وتوجه به ارزش هايی همچون شفافیت، صحت اطلاعات، كالبدشكافي صحيح داده‌ها؛ پرهيز از پنهانکاری و تقویت پیوند عميق با افكارعمومي را پیش روی روابط‌‌عمومی‌ها قرارداده است.

لذا اختصاص يك روز براي بزرگداشت "روابط عمومی ها"؛ درحقيقت اقدامي درخور توجه است براي زنده نگه داشتن ارزش‌هايی كه نهادها و سازمان های كشور را با كمك اين واحدها به بدنه اجتماعی كشور پيوند مي‌زند كه خود بر پاسخگو شدن سازمان‌ها و مديران تاكيد موثري دارند و عاملي براي اعتمادسازي دوسويه در اجرايي شدن برنامه‌ها و سياست‌های اجرايي كشور می باشد.

يكي از مهمترين وظايف روابط عمومي در شركت های تخصصی مانند شركت ملي فولادايران؛ اين است كه با رصد تحولات مختلف درحوزه های فنی؛ اقتصادی؛ قوانين و مقررات؛ استانداردهای ملي و جهاني راهبردهای لازم براي تبديل تهديدها به فرصت های توسعه ای اين بخش را با همراهی بخش های تخصصي شركت ها فراهم نمايند.

ازآنجا كه درشرايط كنوني كشور و نظام بين المللی مسائل و مشكلات عديده اي وجود دارد كه تبيين و پاسخگويي در برابر اين موضوعات عملا برعهده روابط عمومی ها قرار دارد كه انصافا؛ كاري حساس و طاقت‌فرساست؛ ضمن گراميداشت خدمات و تلاش های صادقانه اين عزيزان اميدوارم كه با وجود تمام سختی ها و فشارهای موجود به تلاش‌های صادقانه خود؛ در ترویج اعتمادسازی؛ توسعه روحیه امیدواری و نشاط اجتماعي ادامه دهند و در حفظ سرمايه‌های ملي كه برخاسته از اعتماد و صداقت دوجانبه است كوشا باشند. درخاتمه ضمن خسته نباشيد به همه عزيزان از تلاش ها و همكاری های صميمانه شان تشكر و قدردانی می نمايم.

  محمدآقاجانلو



http://www.madannews.com/fa/News/626033/پیام مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مناسبت روز روابط عمومی
بستن   چاپ