رئیس سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛
ممانعت از برداشت غیر مجاز معادن در استان سمنان
دوشنبه 30 خرداد 1401 - 10:10:53
مهر

به گزارش معدن نیوز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بروز برخی تخلفات و سوء برداشت از معادن استان، گفت: طبق قانون با این نوع تخلفات برخورد می‌شود.

علی تشنه دل، در حاشیه نشست کمیسیون معادن استان سمنان با اشاره به ممانعت از برداشت غیر مجاز معادن استان، تاکید کرد: مطابق قانون با این نوع برداشت‌های غیر مجاز که توسط برخی افراد صورت گرفته، برخورد خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه در ماه‌های اخیر به خصوص در شرق استان شاهد هستیم که به اسم افراد بومی مناطق برداشت‌هایی صورت می‌گیرد که ما عمدتاً مطمئن هستیم که این اتفاق توسط برخی افراد سود جو رخ می‌دهد.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه تصمیماتی اتخاذ شده که سازمان‌های صمت در شهرستان‌های استان سمنان نشست‌های لازم را با مباحث کارشناسی داشته و به رصد این نوع معادن بپردازند، افزود: طبق قانون با تخلفات این حوزه برخورد می‌شود.

تشنه دل با بیان اینکه تصمیمات لازم برای جلوگیری از سو برداشت معادن بدون مجوز در استان اتخاذ خواهد شد، گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط به خصوص دستگاه قضائی نیز در این طرح پشتیبان ما برای اجرای قانون خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: برداشت غیر مجاز از معادن بدون پروانه و مجوز، منع قانونی دارد و برابر ماده ۱۹ قانون معادن جرم مشهود تلقی شده و با آن برخورد می‌شود.


http://www.madannews.com/fa/News/626546/ممانعت از برداشت غیر مجاز معادن در استان سمنان
بستن   چاپ