برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان
دوشنبه 24 مرداد 1401 - 13:04:33

به گزارش معدن نیوز - مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان 23 مردادماه با حضور اعضا هیات شرکت فولاد اکسین خوزستان و اعضا هیات مدیره، مدیرعامل و جمعی از سهامداران تعاونی مصرف کارکنان در تالار اجتماعات این شرکت برگزار شد.

افشین محمدی رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار داشت: امیدواریم با تمهیداتی که اعضا هیات مدیره تعاونی مصرف دارند و با مشارکت حداکثری کارکنان شرکت در عضویت، تعاونی مصرف به رشد خوبی خواهد رسید.

محمدی افزود: از اعضا هیات مدیره تعاونی کمال تشکر را دارم، چرا که آمارها نشان می دهند در سال ۱۴۰۰ افزایش بسیار خوبی در سودهی شرکت تعاونی رقم خورد و به همین جهت چشم انداز خوبی را برای تعاونی مصرف کارکنان این شرکت متصور هستیم.

وی بیان کرد: تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین می بایست در کنار کارهای جاری خود، انجام کارهای عام المنفع و کمک های مومنانه را در دستور کار خود قرار دهد، تا از درآمد حاصله به سایرین هم کمک شود.

رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: توصیه می کنم تیم مدیریتی تعاونی مصرف کارکنان بمنظور شفاف سازی در گردش مالی و پاسخگویی سریع، با استفاده از سیستم های نوین مالی، نسبت به راه اندازی سیستمی جهت گردش مالی خود اقدام نماید.

ناطقی مدیرعامل تعاونی مصرف بیان داشت:با همت و همکاری اعضای هییت مدیره تعاونی گزارش پایان کار امسال مسرت بخش بود.

رشد ۲ برابری اعضای تعاونی، رشد ۴۶برابری سرمایه تعاونی، رشد ۳۷ برابری سهام هر فرد، اخذ گزارش مقبول و دست یابی به سود مستقل از اکسین صنعت یاران جنوب، بالغ بر یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان بخشی از گزارش ناطقیدر این مجمع بود.

در ادامه پرویزیان عضو هیات مدیره تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، به قرائت دستور جلسه پرداخت و با اشاره به سود خالص سیزده میلیارد و پانصد میلیون ریالی تعاونی در سال ۱۴۰۰ گفت: به هر عضو سهامدار مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان سود تقسیم خواهد شد.


http://www.madannews.com/fa/News/627406/برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان
بستن   چاپ