تامین پایدار مواد اولیه با هم‌افزایی در صدر تامین دنبال می‌شود
پنجشنبه 31 شهريور 1401 - 09:56:18

به گزارش معدن نیوز -علی محمودی مغانلو عضو هئیت مدیره و معاون معدنی هلدینگ صدر تامین در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان با اشاره به اهمیت ویژه این مجتمع عظیم صنعتی در صنعت فولاد کشور بر ضرورت تامین پایدار مواد اولیه این شرکت تاکید کرد.

وی افزود: با حضور در شرکت ها و کارخانه های فولادی و معدنی و بازدید از  قابلیت ها و امکانات موجود در جهت رفع تنگناها و تامین مواد اولیه آن ها تلاش های زیادی شده و این تلاش‌ها ادامه دارد تا از طریق هم افزایی موانع تولید حذف شود.

  تقی حاجیوند مدیرعامل شرکت گروه معادن امیر سنگان پارسیان در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان به تشریح سوابق فعالیت‌های این شرکت در زمینه استخراج و عرضه سنگ‌های معدنی پرداخته و یادآور شد: شرکت امیر سنگان پارسیان در عرصه های معدنی شهرستان خواف و شهر سنگان به استخراج و فراوری سنگ معدن مشغول بوده و افتخار دارد که یک سوم سنگ مورد نیاز سالانه ذوب آهن اصفهان را تامین می کند. 

وی از تعاملات خوب ذوب آهن اصفهان با گروه معدنی مذکور قدردانی کرد.

غرفه ذوب آهن اصفهان در یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران همراه با شرکت‌های تابعه از جمله شرکت های زغالسنگ البرز شرقی و معادن ذوب آهن سوادکوه پذیرای میهمانان و بازدیدکنندگان است.


http://www.madannews.com/fa/News/627970/تامین پایدار مواد اولیه با هم‌افزایی در صدر تامین دنبال می‌شود
بستن   چاپ